Post by contilaltheosi on Mar 6, 2022 21:29:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Slash \u0026 Roll: MMORPG Online ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Slash \u0026 Roll: MMORPG Online IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Koder generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Slash \u0026 Roll: MMORPG Online 2022 version ▞▞▞
Meget behageligt
Slash & Roll: MMORPG Online Juegos de rol kukv
Daz shiza! Manke!!!
Dejligt og nemt spil at spille.
Rigtig godt spil, energien løber hurtigt tør og der er ingen historie, men jeg tror det vil udvikle sig til et rigtig sjovt spil 👌
Fantastisk spil bare tilføje mere indhold! Annoncer det mere!
Nul gameplay, nul indhold
Det ville være et bedre spil, hvis der var en nemmere måde at få nye rustninger og våben på uden at bruge penge, nemmere måder at tjene ædelstene måske
Nalla abipraayam👍
keyifli keşke sürekli oynatsa
Elsker det
Seriøst mit nye yndlingsspil! Kun én ting jeg ville ændre er, at kunne bruge ædelstene til at opgradere din maksimale energi.
Slash & Roll: MMORPG Online RPG bjhi
Loce love elsker spillet, selvom jeg har travlt, men jeg bliver ved med at konkurrere
Simpelt men sjovt. Jeg kan godt lide alle tilpasningerne. Jeg ville bare ønske, at monteringerne var permanente muligheder, selv efter effekterne udløber.
Skråstreg kunne betyde, at der er et snit eller et sår, og så ruller Betyder, at det skifter position fra et sted til et andet. Derfor kan det betyde en bold og lignende. Måske ruller ned' .... Der er en samrelation ikke? Tak, hvis jeg kan have ret.
Enkelt spil at spille og sjovt. Hvad mere kan du forlange i et mobilspil, som du ikke vil investere al din tid i?
Sjovt går tiden
Slash & Roll: 20v20 Online RPG Fabularne efh
Spillet er godt. For tidligt at efterlade en gyldig anmeldelse. Helt ærligt anmelder kun på dette tidspunkt for belønningen.
fedt spil, men meget pengesulten
Gg
Spillet 10 minutter, allerede tør for energi?! Og en pop op for at købe nogle? ALLEREDE??? Wow!! I er uvidende...
Power Painter - Merge Tower Defense Game شبیهسازی pyn
Godt spil
Sjov tid passer
Lige hvad jeg ledte efter. Pænt og hurtigt. Nu tilføjer de kun nogle quests for at tjene ekstra penge og ædelstene .. vi bliver .. gyldne👀
venligst støtte mine e-mails! dette personale er så inaktivt, at jeg ville godkende spillet? lyt, anmeld spil som "Battle Legion" og "Hero Zero", med så mange belønninger til F2P-spillere, der ikke kan spille i 5 minutter, indtil de har mistet 50 energipoint... og tilføj en mulighed for at se ADS for belønninger
Indtil videre er en meget behagelig oplevelse. Guild betyder faktisk noget i dette spil.
Det er et fantastisk spil, men det er lidt for meget p2w
Sjovt!
Fantastisk spil. Ville være meget bedre, hvis der er gratis ædelstene hver dag.
Świetne
Dumt... intet underholdende ved at trykke
Det er ok, men det er virkelig ærgerligt.
Dette spil har et enormt potentiale til at være et af mine yndlingsspil nogensinde. En ting, der får mig, er, når du køber kisterne med dine diamanter, hvilket kan koste dig penge, og du får et duplikat, får du otte energi, mens hvis du tager de fem ædelstene, og du bare køb energi du får 50 til 75 energi se, hvor jeg vil hen med det her.. for mig er det røveri, og indtil det er rettet eller ændret, bruger jeg ikke flere af mine penge på dette spil, ville jeg nok give nærmere en femstjernet, hvis dette ikke var tilfældet
Jeg gætter på, at det er et automatisk stilspil, men det er underligt og forvirrende. Du trykker for at kaste 3 terning, men gør ikke noget mindre alle 3 kampe. Selv da laver du ofte ikke skade. Hvis du gør atk, og det ikke er kritisk ... ser det ud til, at det er ligegyldigt. Såååå... underligt.
Dette spil er sjovt!